Az új logó a csapat re-branding folyamatának részét képezi. A kanadai rapper, Drake által fémjelzett "We the north" marketing kampány arra épít, hogy a Raptors az észak-amerikai ország egyetlen NBA csapata (a Vancouver Grizzlies 2001-ben kapitulált és költözött Memphisbe), így nem csak egy-egy város szurkolótábora áll mögötte, mint az USA-ban, hanem egy egész nemzet. Ahogy Terrence Ross fogalmazott: "Egy kicsit olyan ez, mintha egy európai focicsapatban játszani. Bármerre mész, megismernek az utcán. Itt Kanadában teljesen mást jelent a Raptors mezében játszani, mint bármelyik másik profi csapatéban, egyszerűen azért, mert sokkal nagyobb a szurkolótáborunk." Persze a nemzeti érzés mellett a kampány sikeréhez nagyban hozzájárul az is, hogy a kanadaiaknak végre ismét ütőképes csapatuk van, jelenleg 21-6-os eredménnyel vezetik a Keleti Főcsoportot.
Az új arculat bevezetésére az idei szezont követően kerül sor, amivel sajnos a derék dinoszauruszt is nyugdíjazni fogják, ezzel a lépéssel pedig az egyik legmenőbb és legrégebbi mez tűnik majd el a ligából. Azt csak remélni lehet, hogy egy-egy meccs erejéig visszatérnek majd ezekhez a retro szerelésekhez.
(bb)
(Forrás:sportrajongo.hu/wegotgame.blog.hu; fotó: sportrajongo.hu/nba.com)