Az edzések megkövetelik egy fiatal sportolótól az elkötelezettséget, rugalmasságot és a következetességet, de ez nem minden, ami a sikerhez kell. A sporttehetségek megfelelő fejlődésében a mindennapi munka során használt sportszereknek és a környezetnek különösen nagy jelentősége van. „A gyermekek pszichés fejlődésével párhuzamosan zajlik a mozgás fejlődése. Az edzések során a gyermek úgy tud fejlődni, hogy közben örömét leli és élvezi az adott tevékenységet. A környezet felfedezése, új, akár kockázatos mozdulatok kipróbálása az edzéssel töltött mindennapok szerves részei. A szülők és edzők számára nagyon megnyugtató lehet az a tudat, hogy a sportkörnyezet biztonságos, a felszerelések magas szintűek, így mindenki képes a saját feladatát minőségileg elvégezni.” – fejtette ki a kampány szakértője, Gyömbér Noémi sportpszichológus, a „Gyereklélek sportcipőben” című könyv társszerzője.
Ezért döntött úgy a Procter & Gamble, hogy olyan kampányt hoz létre, amivel bárki könnyedén támogathatja a fiatal tornászok biztonságos felkészülését. A kampány július 28-án kezdődött és augusztus 24-ig tart. Amennyiben valaki szívesen támogatná a jövő tornabajnokainak biztonságos felkészülését, most elég, ha vásárol a Tesco áruházakban és a bevásárló listát úgy állítja össze, hogy a programban résztvevő termékekből válogat. Ezek a termékek valószínűleg olyanok, amik sok háztartásban egyébként is a mindennapos élet állandó szereplői. Mint például az Always, Ariel, Gillette, head&shoulders, Jar, Lenor, Oral-B, Old Spice, Pampers márkák. A vásárlásból befolyt összegből a Magyar Torna Szövetségen közreműködésével országosan 5 tornász utánpótlás csapat, az FTC YBL tervező, az MTK, a Győri AC, a Dunaferr SE és Békéscsaba TC biztonságos sportolási lehetőségeinek bővítéséhez és fejlesztéséhez járulhatunk hozzá.