A P&G választása nem véletlenül esett Hosszú Katinkára, hiszen az úszóklasszis évek óta megbízhatóan szállítja az aranyérmeket, állítja fel az országos- és világcsúcsokat, külföldi versenyei során páratlan eredményekkel öregbíti Magyarország és a magyar úszósport hírnevét. Ugyanakkor Katinka ezeket a hihetetlen eredményeket nem lenne képes egyedül, támogatás nélkül elérni, ebben edzője - aki egyben férje is - mellett édesanyja folyamatos szeretete és támogatása is segíti.
Az ötszörös világbajnok klasszis amerikai edzőtáborozása miatt nem tudott megjelenni a kampány megnyitóján és a videó belvárosi premierjén, ám az internet segítségével a szervezők mégis "odavarázsolták", így édesanyjával, Bakos Barbarával útjára indították a kezdeményezést.
A világ összes országában ezen a napon, egy időben kerül levetítésre a „STRONG” videó, amely a korábbi évek díjnyertes filmjeinek hagyományát folytatva most is az anyák nélkülözhetetlen szerepét mutatja be és köszöni meg az ő áldozatos „munkájukat”.
A 2012-es londoni olimpia előtt ezzel a videóval tisztelgett az édesanyák előtt a P&G
Majd a 2014-es téli olimpia előtt ezt a kampányfilmet készítették el:
A legújabb filmet a budapesti Akvárium Klubnál többször is levetítették, de a legkedvesebb kezdeményezés mégis az volt, hogy a „Köszi, Anyu” kampány keretein belül a szervezők a helyszínen lehetőséget biztosítottak arra, hogy az érdeklődők kézzel írott képeslappal köszönthessék édesanyjukat, sőt kívánság esetén az üdvözlőlapok postázásra is kerültek a Procter & Gamble által.
Az ötszörös világbajnok és a közelgő riói olimpiára aranyesélyesként utazó úszó klasszis az eseménnyel kapcsolatban a következőket írta ki Facebook-oldalára:
"Anyukám támogatása nélkül nem lennék az, aki most vagyok. Nézzétek és osszátok meg a P&G „STRONG” videóját minden erős anyával, mert ők azok, akik valóban megérdemlik szeretetünket az év mind egyes napján! #köszianyu! Te vagy a támaszom, akinek egy életen át hálás leszek."
A Köszi, Anyu! kampány 2016-os videója: