Jump to content

A szervezők sikeresnek tartják a Családbarát Mérkőzés-kampányt

2014. 05. 13. 11:41

A Sport TV és a Magyar Labdarúgó Szövetség is sikeresnek ítéli az OTP Bank Ligában idén útjára indított Családbarát Mérkőzés-kampányt. Málnay B. Levente, a Chello Central Europe vezérigazgatója, szerint sikeres eseménysorozaton vannak túl, a klubok összefogása és együttműködése rendkívüli volt, hogy közösen tegyenek a családi szurkolás élményéért. Ennek az egyik részeredménye, hogy a múlt hétvégéig lejátszott 13 Családbarát Mérkőzéseken az összes csapat hazai átlagnézettségével összehasonlítva május 4-ig 5,2 százalékkal nőtt a helyszíni nézőszám. A szakember elmondta, a jövőben is folytatni kívánják a sorozatot.

"Az MLSZ kiemelt stratégiai célja, hogy a nők és a gyermekek, a családok minél nagyobb létszámban válasszák szórakozásul, szabadidős programjukként a labdarúgó-mérkőzések látogatását. Éppen ezért is örülünk a Családbarát Mérkőzés-kampány sikerének" - mondta Sipos Jenő, az MLSZ szóvivője.

A Debrecen-Újpest találkozó előtti sajtótájékoztatón kiderült, a Sport TV, az MLSZ és az OTP Bank összefogásának köszönhetően két hónap alatt minden élvonalbeli csapat stadionjában szerveztek egy sorozathoz tartozó mérkőzést.

Ezeken az eseményeken a gyerekek és kísérőik a családi szektorban szurkolhatnak, 80 fiatal kapta meg a lehetőséget, hogy kedvenc együttese kapusának rúgjon tizenegyest és 16, 200 ezer forint értékű wellness hétvégét sorsoltak ki. A kampány utolsó állomása jövő hét szombaton lesz Kaposváron.

Ez a rendezvénysorozat a korábbi Családbarát Stadion-verseny örökébe lépett, de ahelyett, hogy versenyeztette volna a klubokat, inkább lehetőséget biztosított számukra, hogy igazi családi eseményt szervezzenek. A klubok önként vettek részt a rendezvénysorozatban és az értékelések szerint az együttműködésből színvonalas események születtek.

Fotó:nb1.hu forrás:sportrajongo.hu/MTI