"Az MLSZ kiemelt stratégiai célja, hogy a nők és a gyermekek, a családok minél nagyobb létszámban válasszák szórakozásul, szabadidős programjukként a labdarúgó-mérkőzések látogatását. Éppen ezért is örülünk a Családbarát Mérkőzés-kampány sikerének" - mondta Sipos Jenő, az MLSZ szóvivője.
A Debrecen-Újpest találkozó előtti sajtótájékoztatón kiderült, a Sport TV, az MLSZ és az OTP Bank összefogásának köszönhetően két hónap alatt minden élvonalbeli csapat stadionjában szerveztek egy sorozathoz tartozó mérkőzést.
Ezeken az eseményeken a gyerekek és kísérőik a családi szektorban szurkolhatnak, 80 fiatal kapta meg a lehetőséget, hogy kedvenc együttese kapusának rúgjon tizenegyest és 16, 200 ezer forint értékű wellness hétvégét sorsoltak ki. A kampány utolsó állomása jövő hét szombaton lesz Kaposváron.
Ez a rendezvénysorozat a korábbi Családbarát Stadion-verseny örökébe lépett, de ahelyett, hogy versenyeztette volna a klubokat, inkább lehetőséget biztosított számukra, hogy igazi családi eseményt szervezzenek. A klubok önként vettek részt a rendezvénysorozatban és az értékelések szerint az együttműködésből színvonalas események születtek.
Fotó:nb1.hu forrás:sportrajongo.hu/MTI