A DTM mezőnye 1988 után tért vissza a Hungaroringre. Az első rajthelyről az évadnyitó futam győztese, a BMW-s Marco Wittmann indulhatott, zsinórban másodszor. A német az indulásnál meg tudta őrizni vezető helyét, viszonylag simán zajlott a rajt, egy kisebb lökdösődés után Gary Paffett pördült meg a második kanyarban. A 2005-ös bajnok az első kör végén a boxba gurult és feladta a versenyt.
Annak dacára, hogy a magyar pályán közismerten nehéz előzni, számos kiélezett csatát láthatott a közönség mind a közép-, mind az élmezőnyben. Az ex-Forma-1-es pilóta, Timo Glock például előbb Miguel Molina-val, később Edoardo Mortara-val viaskodott igen keményen a dobogós pozíciókért. A hajrában pedig Bruno Spengler küzdötte fel magát egészen a harmadik helyig.A futamot Wittmann nyerte Molina és Spengler előtt, a németnek kevés dolga akadt azon kívül, hogy végig irányítás alatt tartotta a versenyt, 2014-es mérlege eddig kiváló: három fordulóból két győzelem. Kevés kiesője volt a versenynek, a tizedik körben Timo Scheider futama ért véget, miután a bal hátsó kereke kitört, majd a boxban Augusto Farfus kerékcseréjével akadtak gondok, a szerelők nem készítették be időben a kerekekeit. A brazil a verseny második felében végleg kiállt.A sorozat négy hét múlva a Norisringen folytatódik.
(Fotó: bimmertoday.de)