Tudva azt, hogy Nick Heidfeld nem sérült meg Pekingben (az utolsó kör utolsó kanyarjában Nicolas Prost ráhúzott az őt támadó német autójára, amely a kerékvetőn megdobódott és a túloldali kerítésen gellert kapva szaltózva ért földet), a Formula E szervezői valószínűleg dörzsölték a tenyerüket a nyitány után, erről az ütközésről örökre emlékezetes marad az elektromos meghajtású versenyautók első világbajnoki futama.
A kakaskodásból nevető harmadikként kijövő Lucas di Grassi aratta le a babérokat és lett a Formula E első futamgyőztese. A brazil, saját elmondása szerint, már csak egy szép emlékként gondol a Pekingben történtekre, és azon van, hogy Malajziában is hasonló eredményekért harcolhasson.
A 2.56 km hosszú putrajayai pályán a pilótáknak 31 kört kell majd megtenniük, a verseny november 22-én, szombaton lesz.
(fp)
(fotó: engadget.com, forrás: sportrajongo.hu)