A MOL-csoporttal kötött szponzori szerződésnek köszönhetően idén még stabilabb lesz a Zengő Motorsport anyagi háttere, ami nagyobb magabiztosságot ad a csapatnak és pilótának egyaránt. Micheliszék nem véletlenül várják bizakodva a szezont, a holtidényben a korábbiakkal ellentétben Norbi sokkal többet tesztelhetett és saját bevallása szerint a Honda rengeteget fejlődött a tavalyihoz képest.
„Nagyon vártam már, hogy elkezdődjön a szezon. Bár többet vezettem a holtszezonban, mint az elmúlt években, egy versenyhétvége hangulata már hiányzik. A legutóbbi teszteredményekből látszik, hogy a Citroenekkel nehéz lesz felvenni a versenyt, ugyanis még mindig egy lépéssel a mezőny előtt járnak. A tavalyi jó eredmények után, azonban bizakodhatunk Argentína előtt. Az autó fejlődött a tél folyamán ráadásul, ami összességében javít a helyzetünkön. Mindent összevetve az első 5 közé várom magunkat, ami kis szerencsével jelenthet majd dobogós helyezést valamelyik futamon Argentínában.” - mondta Michelisz Norbert
A hétvégén a mezőny ezúttal is a 4,8 km hosszú Termas De Rio Hondo versenypályán méri össze erejét, amely ismerős Michelisz számára (tavaly 2. és 7. volt). A pályát 2007-ben az olasz Jarno Zaffelli tervei alapján kezdték el építeni és a "jó munkához idő kell" tézis itt kézzelfogható, lévén végleges formáját az aszfaltcsík csak 2012-ben érte el.
Ami az új idényt illeti, a mezőnyben történt pár változás:
A 2015-ös teljes szezonra 20 régi és új csapat és pilóta nevezett be, akik négy gyártó versenyautóit fogják használni. A mezőny az alábbiak szerint alakult a versenyautók szerint: 5 Citroen C-Elysée, 3 LADA Vesta, 6 Chevrolet RML Cruze és 5 HONDA Civic, köztük Michelisz Norbert és a Zengő Motorsport.
Lesz visszatérő versenyzője is a mezőnynek, méghozzá nem akárki, sokak kedvence, Rickard Rydell aki 2009 után lesz tagja ismét a WTCC-nek. Rydell idén a Nika Racing Honda Civicjével próbál majd minél jobb eredményt elérni. Ugyancsak visszatér a korábban „Bamboo”-ként ismert versenycsapat, ám utóbbi nem csak nevében újult meg, de a pilótájuk is újoncnak számít a sorozatban, a francia, de belga liszensszel rendelkező Grégoire Demoustier személyében.
Japánról francia márkára váltott a marokkói Mehdi Bennani, aki idén Sébastian Loeb újonc csapatához igazolt. Váltott a szerb Dusán Borkovic is, ő Bennani tavalyi autóját vezeti majd és szintén ismét versenyre jelentkezik az olasz Stefano D’Aste, aki egy Chevrolet RML Cruze-t fog vezetni.
(fg)
(Forrás:sportrajongo.hu;zengomotorsport.hu/Fotó:zengomotorsport)