Az elektromos meghajtású versenyautók bajnokságának nyolcadik futamát Berlinben, a Tempelhof repülőtéren kialakított pályán rendezték meg. Az élről a veterán ex-F1-es, Jarno Trulli indulhatott. Az olasz az első kanyarban megőrizte a vezetést, de aztán elfékezte magát és Lucas di Grassi leelőzte. Hátul a brazil csapattársa, a hazai versenyét teljesítő Daniel Abt megpördült.
A rajt nagy nyertese Vitantonio Liuzzi volt, aki öt pozíciót javítva a hatodik helyre zárkózott fel. Di Grassi óriási tempót diktált az élen, mögötte Buemi, Heidfeld és D’Ambrosio is megelőzte Trullit. A pole-ról induló olasz további helyeket vesztett ezután, tizenkettediknek esett vissza. D’Ambrosio kifékezte Heidfeldet és feljött a harmadik helyre, Buemi mögé. A tizenhetedik körben megkezdődtek az autócserék.
D’Ambrosio a boxkiállás után már második volt, tíz másodperccel di Grassi mögött. A két Amlin Aguri (Antonio Felix da Costa és Salvador Duran) áthajtásos büntetést kapott, mert nem töltötték ki az autócserére szánt minimum időt. Nelson Piquet Jr. csak a tizenharmadik helyről indulhatott, de jól spórolt a futam elején és a hajrában több ellenfelét is maga mögé utasította. Bruno Senna boxutcai sebességtúllépésért kapott áthajtásos büntetést.
Di Grassi elsőségét senki sem veszélyeztette, a pontverseny éllovasa megszerezte második győzelmét ebben a sorozatban. A brazil mögött D’Ambrosio, Buemi, Duval, Piquet, Heidfeld, Sarazzin, Vergne, Bird és Liuzzi futott be, Trulli egy körrel a leintés előtt kiállt az utolsó előtti pozícióból.
(fotó: autosport.com, forrás: sportrajongo.hu)