Bakuban mindenki attól tartott, hogy a szűk pályákon előforduló balesettel tarkított rajtot láthat majd a közönség, de a mezőny szépen eljött és mindenki megúszta ütközés nélkül. A hatodik körben Sebastian Vettel mutatta be az első igazán komoly, pozícióért menő előzést, amikor Daniel Ricciardót utasította maga mögé és jött fel a második helyre. Mindeközben a nyolcadik kört követően Nico Rosberg már több mint 10 másodperccel vezetett, a tizedik helyről rajtoló Hamilton pedig negyedik volt, de a 17. körben a kerékcseréjét követően a kilencedik pozícióba tért vissza.
A 19. kör végén a célegyenesben Ricciardo megelőzésével Raikkönen a negyedik helyre került, majd a 28. körben átmenetileg a második volt. Rosberg persze mindenkitől elszakadva haladt az élen, senki és semmi sem hátráltatta, előnye ekkor már a 20 másodpercet is meghaladta, ezért a boxkiállásból visszatérve is nagy fölénnyel vezetett. Ebben az időszakban Hamilton ötödikként haladt, de rádión komoly technikai problémákról panaszkodott a csapatának.
A második helyről rajtoló Ricciardónak a 21. körben már másodszor kellett kiállnia, és a folytatásban sem tudott a hetedik pozíciónál előrébb kerülni. A hajrában Rosberg az első, Vettel pedig a második helyét őrizte meg magabiztosan, Raikkönen viszont az utolsó körben a negyedik pozícióba került, mivel Perez megelőzte őt.
A Forma-1-es szezon nyolcadik futama után Rosberg előnye 24 pont az összetettben Hamiltonnal szemben. Az idény két hét múlva az Osztrák Nagydíjjal folytatódik.